once apon a time I had forever

Men nu har jag bara två dagar på mig att fixa mitt samhällskunskaps-arbete innan skolan börjar igen.. typiskt mig

Hej!
Jag ska börja blogga är det tänk, vad bloggen kommer innehålla är ganska oklart men om jag känner mig själv rätt så kommer det nog sluta med att jag kommer skriva ner texter om saker jag själv funderat över. Och såklart tjusiga bilder att se och grubbla på.

För att ge er en aning om vem jag är så ska jag berätta att jag är en sjutton årig, lång, fullt levande tjej. Med två år kvar på gymnasiet i Halmstad. I fantasin har jag redan rest och flyttat till Frankrike för att bo där ett år eller två och har solbrända ben större delen av året och längre skidsemestrar i alperna under vintrarna.

Ibland får jag för mig lite smått tokiga ideér och hatar förövrigt marsvin och frågan "vad ska vi göra?"


puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0