Sensommar värme

Igår sken solen till mångas förvåning. Vädret tillät oss att cykla runt i leggings och somriga toppar. Jag och Erica passade på att ta vara på gårdagen genom en "picknick". Vi köpte passionsfrukt och nötter och en Plaza-tidning. Så där låg vi i gräset och väntade på Emma och Josefin som skulle hålla oss sällskap. Vi åt så många nötter så vi fick lust att leka ekorrar och klättra träd, haha! Det är ju skitkul och klättra i träd, när vi provade alla grenar för att hitta en favorit hann Emma och Josefin komma. De blev nog inte så förvånade av synen med tanke på alla saker jag och Erica kan få för oss att göra eller hitta/prova på. Jo, vi klättrade träd, precis som Michael Jackson brukar göra har jag hört. Han fyllde förresten 50 år i fredes. Så nu har Madonna en kompis att dela sin gammel-ålder med.

puss på det rätta stället
with love/josefin


Bild med mig och Erica en dag för ca 2 år sen

Kommentarer
Postat av: Erica

Det var myyys, saknades dock en kamera <3

2008-09-01 @ 21:59:16
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0