stockhoms trip



Jag och Noeline ska till Stockholm om mindre än en vecka, det kommer garanterat bli bäst! På onsdag far vi.
Visst hade det varit det ultimat att strosa omkring iklädd denna t-shirten på stockholms gator? Jag såg något liknande (en snyggare variant fast med samma text) på MQ häromdagen, det var lockande att ta med den hem men prislappen gjorde mig besviken.

I helgen blir det att leta efter billiga flyg erbjudanaden, annars kör vi på stand by biljetter. Vi måste bränna vår "Babez in Sthlm Hitz 1" också, haha! Favorit låtar som vi delar och som ska spelas flitigt i lägenheten i Stockholm. oh vad pepp jag är!

puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0