you name it

Idag var allt en stollig dag
Jag slingade håret på lock center och pratade med frisören i mer än de vanliga 10 minuterna. Vi hittade nya intressanta ämnen att småprata om, det var ett plus. Ett annat plus var att caroline satt jämte mig, vi hade bokat tid på samma salong och lyckats haffa samma klipptid. Caroline klippte av sitt hår - kort. (som vi tjatat)
jajävlar säger jag bara

Och inte nog med det in genom lock centers dörrar kommer Erica & Emma i sällskap med Andreas. Erica hade precis färgat sitt hår rött, trots att hon sagt att hon skulle bli brunett igen. Men jämte Erica står iallafall en brunett - Emma Evald!
jag fattar ingenting

Andreas slår till med att ta ett hål i örat. Han tog precis (samma dag, säkert samma timme) två hål i örat (där uppe med en stav-sak).
vi alla undrar vilket håll han ska sova på inatt

Emma är fortfarande brunett!

Hipp som happ, snipp snapp slut.
Kortfattat: Jag, Erica, Caroline och Emma är snyggare än någonsin och Andreas är askalas! :D:D finemang helt enkelt
Mitt resultat är att det ser solkysst och naturligt ut, skitbra!

ja, jajävlar säger jag bara

puss på det rätta stället
with love/josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0