and of we go

Idag var det julavslutning, idag är det jullov. Äntligen va? och imorgon drar jag och mina päron mot Tyskland, Lubeck, för att besöka enorma julmarknadader och bo på mysigt hotel en natt eller två. Hoppas julkänslorna svämmar över väl på plats!
På söndag far vi vidare mot england, där vi ska fira jul och har ett fullsmockat schema med pubar och resturanger att besöka, fotbollsmatcher att se, affärer att trängas i och släkt/vänner att träffa. Om julkänslorna inte kom i Lubeck lär de komma i england, jag pratade nyss med grandma och planerade om hur vi skulle dekorera plastgranen i deras trånga vardagsrum, och så har jag en liten kusin i england som fortfarande tror på tomten och som redan nu spanar mot himlen varje natt för att få en skymt av Mr; Santa.

Kort sagt God Jul säger jag redan nu då jag inte kommer hem förrän på nyårsafton morgon. I'll be missing you all!

puss på det rätta stället
with love/josefin ♥


Kommentarer
Postat av: Pecka.

Åh, vad härligt. Ha det så kul :)

2008-12-19 @ 12:38:29
URL: http://sexibexii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0