helgen

helgen har varit kalas från början till slut... redan slut (!). typ tusen saker att berätta om och miljoner bilder att visa. Men måste sortera och bilder skickas lite kors och tvärs just nu sen orkar jag inte heller. Men jag kan sammanfatta kort; fredes - harrys, JB-lan, hemmakväll, emma kväll. lördes - josefin mys, discokulor, kortspel, busschaffis, fest hos oscar med de ultimata, erica nana över. söndes, idag - jag och erica har varit dumma i huvudet, alltså helt normala för att vara oss. andra advent med 2 tomtar (erica är ljusvakt), jag & erica i pyjamas hela dagen lång, helt bäst.
(eftersom helgen skulle vara en "plugg-helg" men ist blev en "bäst-helg" blir jag hemma imorn och pluggar röven av mig)

puss på det rätta stället (överallt!)
with lovelovelove/josefin

psst; kolla carolines & ericas bloggar för bilder nu  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0