idag fick jag paket

Paketet var från stylebystars, jag hade nästan glömt bort att jag beställt. Mamma hade åkt och hämtat paketet samt slagit in det och räckte fram det i dörröppningen direkt när jag kom hem från skolan. Jag blev helt lurad och trodde på mamma när hon sa att det var sockar i paketet. Snabbt sprang jag upp för trappan och bytte om, mamma stod och tryckte utanför, spänd för att höra min reaktion. Satt den som en smäck? Nepp. Mamma får helt enkelt ta fram symaskinen och sy in den under rumpan, funderar på att sy upp den lite med. Överlag var den bra. Resultat får vi nog se när den är färdig sydd.



puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer
Postat av: josefin

vad det den klänningen du beställde ?

åå josefin vet du vad? Kan inte vi åka till Paris med när vi fyllt 18 ? eller åtminstone när jag fyllt 18 ? Det hade varit grymt kul att åka så kan man shopppa massa skooooor!!! Haha skorna var det första jag tänkte på när jag fick se en paris bild ;) you should love it!!

2008-12-11 @ 20:06:44
URL: http://joseeefiin.blogg.se/
Postat av: Pecka.

åh, har du köpt den snygga klänningen? :D

men visst, säg till om det blir julbakdag/kväll så kommer jag :)

2008-12-11 @ 20:14:01
URL: http://sexibexii.blogg.se/
Postat av: Carolina

Yey! Då vill jag se en bild med den sen :) (när du har den på dig asså! Om du inte fattade det..) :D

2008-12-13 @ 00:23:00
URL: http://cheinsvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0