på bioduken

Jag hatar josefin för att hon drog med mig och fick mig att se den omtalade filmen -Twilight. Jag har en sjuk ångerst och rekomenderar ingen att se den. Eller se den om du vill bli trollbunden, fast och deprimerad för att du aldrig kommer få se den för första gången igen och näst intill självmordsbelägen för att hulken ni-vet-vem i filmen aldrig kommer bli din (Josefin jag har lagt till punkten på min att-göra-innan-jag-dör-lista). Jag vill säga att jag överdriver, vilket jag också gör - men det är sorligt nog bara pytte liten överdrift och mest sanning i det jag skriver.
Jag tänker inte tjata mer utan säger bara att jag håller med om varje posetivt ord och varje hylling av filmen och hjälp typ...

Jag satt under hela filmen väntandes på att den verkligen skulle börja och när den slutade kom jag på att det var den bästa film jag sett. 


Kommentarer
Postat av: josefin

buhu, jag vet. du fattar inte hur illa jag mår asså. jag funderar på att typ dra hem och leva in i världen igen. varför tror du att jag har läst alla tre böcker tre gånger ? man vill hålla sig kvar i den världen. innan man somnar lyssnar på hans underbara röst när han sjunger. Jag dör varje gång lite mer. Josefin jag står fast för ALLT jag sa till dig igår. Det är inget jag kommer att glömma vad vi planerade och sa !! Lova mig det samma så blir man kanske lite lycklig hoppas jag

2008-12-17 @ 09:02:12
URL: http://joseeefiin.blogg.se/
Postat av: Carolina

Även jag har fastnat för denna film, jag blir förvånad om någon som sett den inte gör det. I love it! Btw hoppas du har det bra i England! :) God jul på dig!

2008-12-23 @ 17:40:36
URL: http://cheinsvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0