are we human or are we dancer?

Jag såg nyss delar av MTV EMA 2008 på repris då jag missade det när det sändes live, & vilken tur att jag slog på tvn! Jag blev nämnligen bemött av The Killers uppträdande av låten "human", uppträdandet var minst sagt grymt. Vilket jobb, jag fick rysningar hemma i soffan av de grymma effekterna. Nog sagt om det.

Just nu käkar jag pepparkaksdeg, ja det är faktiskt sant. Jag var nämnligen med Erica & Josefin på eurostop igår vilket slutade med att vi fick fnatt och ville köpa pepparkaksdeg. Inte för att baka, ni vet rulla ut och skapa roliga figurer och sen slänga in dem i ugnen i nån minut. Nä, vi kokade te och käkade degen från förpackningen. Dessutom stärkte vi julkänslan genom att sätta igång en julskiva, haha! Igår så dök det också upp en brud efter en annan hem hit och vi satt i vårt kök och sedan i min säng (som alltid) i några timmar och gud vet vad vi gjorde. Målade naglarna bland annat, Amandas blev bäst eller vad säger ni? (;

Sedan off to Magnus, allihopa. Det var nice.

Nu ska jag jaga mat i vårt hus, min mage har börjat må dåligt av pepparkaksdegen nu och vill ha annan föda. typ glass.

Kommentarer
Postat av: caroline

låter som en bra helg :):)

2008-11-09 @ 20:22:02
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0