dagens

humör: uppåt
kläder: bajskläder, torsdagar är jag i skolan en timme för att sedan åka hem och sova nån timme, sen idrott så orkar inte bry mig.
bästa: idrotten var rolig!
sämsta: matten, behöver jag en förklaring?
roligaste: Johanna! detta bland annat
Johanna efter jag stutsat en boll på hennes huvud: oh! stutsa bollen på mitt huvud igen! hjärnan ba helt rubbas så det blir helt svart!!!
Jag: hahahaha! typ dör
Johanna: JAG LOVAR!
Jag: haha det är nog för att du blinkar när den stutsar på huvudet automatiskt
sen var det vårt project i några minuter eller så
godaste: mackor? jag kom på att jag ätit 1,2,3...7 st idag! (vadå vi har gott bröd?)

dessutom så får skorna ut på hyllan i affären igen imorgon. Jag tänkte gå in dem idag på hålan och kom på att de var jävligt obekväma. Sorgligt men sant. Så nu blir det tjat om ett par nya :)



mamma ropade nyss att det var mat, (vilket aldrig är fel!) så jag sprang ner för trappan och in i köket. Så satt mamma där och ba; det blir bara mackor ikväll, jag har gjort två till dig här! nio stycken på en dag, det måste vara nåt slags rekord.

puss på det rätta stället
with love/josefin


Kommentarer
Postat av: caroline

haha, mackor är gott. när min lillasyster var liten åt hon 12 mackor till frukost på dagis. alla barnen var tvugna att sitta kvar till alla - utom johanna - hade ätit upp! haha

2008-11-13 @ 18:15:24
URL: http://carolii.blogg.se/
Postat av: johanna

hahahaha idrotten va as kul ! :D xD

2008-11-13 @ 21:54:30
URL: http://uknowyouloveme.blogg.se/
Postat av: Pecka.

johanna är som hon är ;D haha.

och ja, vi måste ses snart. känns som en evighet sen sist :/ jag behöver 100 kg korv! :O

2008-11-18 @ 17:32:07
URL: http://sexibexii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0