designa din egen vägg

Kom i harmoni med en fototapet! Välj direkt bland hundratals olika motiv och storlekar. Du kan även skapa en tapet utifrån ett eget fotografi eller en illustration.
Alla beställningar levereras fraktfritt komplett med tapetklister och monteringsanvisning

Så står det på photowall.se startsida, visst låter det ballt!? Tänk att ha en riktigt bra bild som du kan realtera till på din vägg. Varken inrednings prylar eller andra småsaker kan göra ett hem mer personligt.


en paris-vägg i svartvitt, vad sägs josefin?

Times Square

Manhattan

själv är jag inget fan av usa och skulle aldrig ha en vägg på varken Times Square (new york)
eller Manhattan men själva grejen är ju askalas. Har aldrig satt min fot i paris ännu heller men ska inom tid. Men om läget hade varit så att jag hittat min stad och tagit ett suvuränt foto av den och dessutom flyttat hemifrån till en egen lägenhet hade jag beställt hem min egna vägg nu nu nu nu!

puss på det rätta stället
with love/josefin ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

jag vill ha en vägg på paris, fast av en bild som jag själv har tagit. puss

2008-11-21 @ 17:35:15
URL: http://joseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0