grattis sis

Idag tog min syster körkort. först blev jag glad för hennes skull, men sen för att jag slipper höra allt tjat om körlektioner hit och dit och lyssna på tråkig teori-pluggande samt isabelles panik utbrott om hur illa det kommer gå på uppkörningen. Men min lycka varade inte länge. Jag slipper inte alls höra på det jävla tjatet, tjatet har bara fått en ny person att landa på - mig, det är liksom min tur.

Mamma och daddy ler stolt mot isabelle och vänder sedan deras huvud mot mig och med en klapp på benen säger de att "du kanske borde ta tag i det där snart?", det är en fråga men de väntar liksom aldrig på svar.


grattis snygging helt enkelt

puss på det rätta stället
with love/josefin ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: haha dt va en bra önskelista tycker jag ! :D

2008-11-18 @ 22:50:30
URL: http://uknowyouloveme.blogg.se/
Postat av: Erica

Sv, jaa. Dom är as coola ju :D

2008-11-20 @ 14:16:29
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0