semester

Samtidigt som tiden går så försvinner mitt höstlov. Skolan börjar imorgon.. imorgon! Det betyder att det är en evighet och tusen dar tills det blir lov igen och det känns mindre lockande, inte alls kul.
Jag har i flera dagar tänkt påpeka här om hur jävla svinkallt det är ute, som varje år så glömmer man bort hur kallt det blir i vårt vinterland. Nu i helgen har frost och minusgrader ägt rum (fan jag kommer halka på isfläcken på väg till bussen minst lika många morgonar i år igen) och det är svinkallt ute.


Jag hade velat göra som Josefin (på bilden) och Malin, åka till London på semester en vecka,
avundsjuk filur har ni lämnat här hemma ska ni veta!

Puss på det rätta stället
with love/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0