skidsemester

I år blir det inte Alperna, nä, i år sticker vi till våra grannar och svishar runt i deras backar istället! och i år så ska Josefin med! JAAA, så jävla roligt. Exakt när eller hur det kommer bli är inte bestämt men Josefin är på. Självklart är det inte direkt aktuellt just nu, men runt vecka 8 blir det antigen bil- eller bussfärd norrut!

Isabelle, min sis, har fått jobb som skidlärare i Norge och det bidrar även det att det kommer bli extra kul att åka dit (få träffa henne igen efter en längre tid)

HEJ MITT VINTERLAND HERE WE COOOOOME

puss, puss, PUSS på det rätta stället
with love/josefin


Kommentarer
Postat av: josefin

jaaaaaaaaaah !! kul att jag ska döööö!! ;)

hahah javisst jag ska påstå att jag har fått utslag och kräva pengar ;) hahha men jag gillar dem för mkt för det :P

2008-11-13 @ 08:36:56
URL: http://joseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0