tills inget finns kvar

Jag har inte varit på topp de två senaste dagar, och det värsta man kan göra när man mår lite halft nere är att erkänna det för sig själv. Precis så som jag gjorde nu. När man erkännt det så börjar man känna efter ännu mer och börjar spektulera över vad som är fel och så hittar man ännu flera fel i sitt letande och så mår man ännu sämre. Men jag ska inte sitta och badda mina sår med salt, jag har lärt mig av erfarenhet att det är en jäkla dålig taktik att försöka må bättre utav. Jag ska istället äta upp min chocklad (och hey vem mår inte bättre av det?) och sen städa och plugga matte för att känna mig lite duktig.
Men jag måste tyvärr dela med mig lite av det som trynger ner mig. Jag har under hela skoltiden nu i tvåan varit positivt förvånad över hur sjukt snabbt tiden har gått! svish svish, sen äre helg! Men dessa två dagar har tagit minst lika lång tid som hela (hittills) tvåan har gått. Fyfasen har någon tryckt på slowmotion knappen?

..och kära vänner, tänka sig vi har bara ett sommarlov kvar nu. Sen är det slut på sånt, sista gången vi har råd att vara lediga så länge på en och samma gång tillsammans tills vi splittras och far åt alla olika delar av världen...

Nä, nu loggade Noeline in på msn och jag ska glädjas åt en msn konversation med henne ett slag..& min chocklad såklart!

Kommentarer
Postat av: caroline

tiden går snabbt när man har roligt heter det ju. antar att sannarp är bättre än sture. och antar att sannarp är bättre med mig i klassen eftersom tiden gått så extremt sakta dessa två dagar jag varit borta? ;) haha <3

2008-11-04 @ 17:06:22
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0