travel the world

"snart" tar vi studenten, vi 91:or, (mjo, visst är det mer än ett år tills dess). Många frågar sig vad fan som kommer hända då? Jag undrar med. Men vill inte oroa mig. Det är den enda gången som ung du har chansen att vara riktigt fri. Ditt nästa tillfälle är när du blivit pensionär..och är halvdöd. Jag ska iallafall till paris och frankrike, till australien och stanna så länge jag har råd och lust, jag ska båtluffa i grekland bland anna småöar och någon gång i mitt liv bo i sthlm. Det är bestämt. Men jag får se vart livet för mig. Visst låter det underbart? Dessutom får jag inte glömma mitt kontrakt jag skrev åt mig själv vid 10 års ålder, när jag undertecknade lovade jag att hoppa fallskärm nån gång under min livstid. Ni ser, jag har inget val! ;p

puss på det rätta stället
with love/josefin 

Kommentarer
Postat av: caroline

haha, vafan. dina framtidsplaner låter väldigt likt mina. jag har också lovat mig själv att hoppa fallskärm innan jag dör!

2008-11-23 @ 23:15:04
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0