24 timmar räcker liksom inte till

usch, jag märker hur mycket jag är hemma om dagarna nu. Det känns allt för lägesedan jag umgicks med någon på vardagen, säkert veckor sen! Men jag har skjutit upp allt mitt skolarbete hela tiden, och hey - se på mig nu. Jag har läxor/prov/redovisningar & inlämningar upp till öronen.
Men på onsdag ska jag slå mig fri och fika med brudarna, alla hoppas jag! det är bäst så, bäst!
Idag har jag iallafall lagat grymt god mat och städat klart mitt rum. Så nu är gardroben rensad, lådorna tömda och golvet skurat. Äntligen ska jag få lägga huvudet på fräscha lakan ikväll också, jag blundar för sanningen om sist jag bytte dem.




gissa vad jag ska göra nu? ja just det... läxa!

puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer
Postat av: caroline

alltså läskigt! jag tänkte preciiiiiiis skriva ett inlägg om att man inte hade tid till någonting :O haha, vafan!

2008-10-20 @ 20:59:35
URL: http://carolii.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: nej jag köpte förstås annat ramar blev kanske sammanlagt 150 kr. Och Till fotoalbumet blev det kanske lika mkt. :P Ja du vi ses på onsdag :D puss

2008-10-21 @ 18:52:23
URL: http://joseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0