godmorgon

Ja, det har varit ett jävla tjat om mina oframkallade foton, men igår så hjälpte Josefin.j mig att få det gjort! Så vi laddade in 293 bilder till onoffs hemsida, tack för det! :)
Jag var även i stan och fikade och gick några rundor i affärerna med Noeline igår. Självklart fick lite smått och gott följa med mig hem, det är svårt att inte få med sig något hem. Idag blir det fika igen, med mamsen denna gången (vilket betyder gratis fika, kalas;D). Det lär bo tusen tandtroll i min mun och mitt blod borde lukta socker efter all fika jag kränger ner i mig. Men gott äre!

Sen funderar jag på att verkligen försöka få igång en layout här, om denna bloggen ska komma nån vart menar jag. Men jag har inte ens tålamod att försöka förstå varför inte (fan i helvete varför inte) min visningsbild vill visas, eller gör den det?

puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer
Postat av: caroline

det stämmer- din bild visas inte :/

2008-10-30 @ 20:27:57
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0