ledig imorgon

.. om jag får bestämma.
Jag tror faktiskt att jag är det, dvs. om det inte är imorgon min psykolgi redovisning ska redovisas, är det imorgon så är jag körd. Jag tror faktiskt att jag satsar på en lunch i stan i samband med en intensiv sko jakt. Jag vill ha stövlar, kängor, uggs - vinter skor i vilken form som helst. Det känns så, men jag har ingen aning om vad jag letar efter. Det återstår att se.
Jag vet inte om jag har nämnt att jag skulle till Gekås på söndag? I vilket fall som helst så blir det inte på söndag, det blir på måndag istället då Isabelle ska jobba hela helgen. På Gekås planeras att hitta ett snyggt fotoalbum och fulfina klistermärken som jag kan smycka det med tillsammans med mina foton, kalas!

Nu ska jag följa med mamma och handla, haha, självklart är det för min skull, jag ska tjata med valpögon vid glass disken! Jag vill ha glass nu, nu, nu, nuuu!
Men först alltid en dusch - inte lukta usch.

puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du framkallat fotona ? :D

2008-10-09 @ 19:27:32
URL: http://joseeefiin.blogg.se/
Postat av: caroline

när vill du inte ha glass? (:

2008-10-09 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0