lets do things we never dare

Att saker aldrig riktigt blir som man planerat borde man ha lärt sig vid det här laget. Det blev varken Ge-kås i söndes eller måndes, nej utan i lördes. Mitt uppdrag var att hitta ett fotoalbum och mission completed! Det blev ett enorm helsvart sådant. Ett med varken fram- eller baksida, men med många, stora, helsvarta blad. Så nu jävlar ska det pysslas. En god överraskning var att jag även hittade fulsnygga (snygga) scrapbook-prylar att pryda det hela med. Självklart fick jag med mig en massa annat krims och krams från den enorma byggnaden men det är en annan historia.



De små arken har grymt snygga motiv

Jag och Josefin bestämde att vi skulle sitta ihop och fixa nån dag, låter grymt bra. Med en thé kopp och klister i både hår och på golvet blir det nog supermysigt (och superklistrigt). Måste bara skicka in mina foto fanskap, skuter upp det hela tiden. Kanske imorgon efter jag varit på sture är en bra idé, får la tjata med mig någon eller så fixar jag det snabbt och lätt själv helt enkelt.
Men nu - plugg!

puss på det rätta stället
with love/josefin


Kommentarer
Postat av: Erica

sv, haha oj. två kassar xD jag har slängt ut 5 med bara skit och är inte ens klar och har inte börjat med garderoben xD

2008-10-14 @ 22:16:50
URL: http://eriiican.blogg.se/
Postat av: caroline

ow, jag känner att jag också borde ta tag i mitt fotopyssel. har ett fotoalbum (likadant som ditt tror jag) och en fet tavla som ska upp på väggen med partypics!

2008-10-14 @ 22:55:04
Postat av: josefin

heey dude, jag har med köpt lite fin-fina saker nu. jag har hunnit börja med min framsida på fotoalbumet. Men måste köpa några coola pennor att skriva med. Vi kan ta det en dag när du framkallar dina bilder!!!! puspuss

2008-10-19 @ 12:44:56
URL: http://joseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0