min pojkvän


Jag har ett förhållande med dessa skor, ett distans förhållande för att vara exakt. Jag besöker dem varje gång jag är i stan. Jag klappar honom lite, smeker dem längst sidan, ibland provar jag dom flera gånger om - två gånger/besök! Sen viskar jag fina komplimanger om hur fin han är, berättar hur skönt han sitter på min fot. Tyvärr så bor vi långt ifrån varandra, han får liksom aldrig följa med mig hem och förr eller senare måste jag ställa tillbaka honom på hyllan i affären och åka hem. För vi funkar inte publikt, klackhöjd (10,5cm) + Josefin höjd (173cm) = 183,5cm..
Men det är ingen nyhet att kärleken är grym.


p.s. Josefin det här är till dig; chanelsblogg!

Kommentarer
Postat av: josefin

you know that i just love Chanel :D:D:D:D

underbar sida :D puss

2008-10-31 @ 18:01:54
URL: http://joseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0