nagellack


RIO och ANKARA, målat på naglarna med RIO

Det är sällan jag går helt utan nagellack, så igår när jag var i stan en snabbis för att köpa sminkborstar så hamnade jag även vid nagellacken, jag berättade för Caroline att jag absolut inte ville ha några rosa eller röda nagellack för det har jag så mycket av och är ju tråkigt. Men i samband med det så försvann ungefär 90% av alternativen. Jag haffade åt mig det "bruna", RIO, och tog även ett lila. Men nehe, jag ångrade mig visst i sista sekunden såg jag nu, idag, när jag kollade i min påse. Ett till nagellack, ett till.. rött sådant!

Kommentarer
Postat av: josefin

no jag var inte på Club Zorro. Men det var en annan kul prick som hade det roligt och trevligt där ;) haha göra idag ? <3

2008-10-05 @ 12:37:28
URL: http://joseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0