sista minuten

längesedan sist, men jag har inte orkat/haft lust. Ingen läser typ ändå och då känns det meningslöst, men samtidigt är det kul så här kommer lite bilder vafals.


väskan ser lätt ut men den vägde ton vill jag påpeka


Noeline som stod bakom kameran i blått, haha någon som kan gissa hur
bilden hade sett ut om den hade tagit 5 sekunder senare?
Ledtråd: pang!

Bilder från i onsdes då jag hjälpte Noeline med ett graf arbete, det fanns andra då jag inte hoppade utan var mer seriös men jag har inte sett dem ännu, dessa tycker jag är roliga iallafall, svårtast var att få upp väskan och samtidigt inte grimatisera medans jag hoppade.
Det var kul, som alltid med Noeline fnissade vi i någon timme eller sådär först ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

gud vad snygga bilder!

2008-10-25 @ 08:09:37
URL: http://jaggillarminmamma.blogg.se/
Postat av: Yeah

fan va snygg du e

2008-11-23 @ 01:25:24
URL: http://dropitheavy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0