sol




När jag cyklade hem efter ha gjort historia provet imorse tittade jag av någon anledning rakt upp i skyn och upptäckte att himlen var blå. Helt blå, sommar blå. Eller helt blå om man bortser från månen som visst hade missuppfattat det hela med att jag-försvinner-när-det-blir-morgon-grejen. Dessutom kom jag på att det är ungefär just nu som de fina höstdagarna äger rum, ni vet den färgglada hösten (som varar en vecka eller så och snabbt bytts ut mot en oändligt grå himmel). Kul! Lov snart med ju, jippysomfan, får la vara ute och dricka te nånstans. Låter som en idé.

puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad bra! :)

Ska kolla klart boxen först :)

2008-10-23 @ 19:20:53
URL: http://contactghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0