springholiday




folk borde klä ut sig oftare

Det är lov, ja ja ja jaaaaa, yes yes yes yeeeees! gött mos, skönt som fan, gödde, kalas osv osv...!
Ja alltså lov, såå.. vad händer ikväll tro?
På lovet måste jag åka in till stan jag saknar det något förbaskat, jag vet inte ens om jag har pengar? Har jag det så måste jag ta slut på dom såklart. Nya kläder, kanske lite ny strumbyxe lycka? Jag vill ha några mönstriga, vilket det är brist på i butikerna, snart får jag väl designa några egna. Jag har velat ha ett par riktigt mönstriga (är det ett ord?) sedan evigheter då jag såg ett par med fina hjärtan på en model från Gucci i slutet av somarn. Sen vill jag ha ett par jeans till kanske? Kanske härma Elin Kling och Sofi med de snygga cheap monday jeansen med "skinn" på utsidan av låret, de som jag och Noeline såg på Weekday när vi var i sthlm (varför köpte vi inte de då Noeline?)

Nä, nu måste jag äta något så jag blir lycklig och mätt (eller försöka bli mätt iaf, det är svårt!) och ringa någon eller nått!

puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0