träna, ja kanske

Jag kan börja med att förklara min rubrik, jag har ju funderat på att börja träna igen, som jag skrev i ett tidigare inlägg. Så plötsligt idag när jag satt i bilen med min far så bara sa han det, ja, att om jag ville så kunde jag få ett träningskort. På Nautilus föreslog han, jag berättade att jag funderade på att börja på Friskis och Svettis där både Erica och Josefin tränar om jag uppfattat det rätt?
Jag vet att Caroline tränar på Nautilus men jag tror att hon sysslar med någon slags dans av något slag, och för allas skull så ska jag nog inte ge mig in på det, haha, det vill jag inte ens tänka på. Och så har jag ju äran att träffa Caroline i skolan varje dag. Men Erica och Josefin träffar jag inte alls mycket på vardagarna då dagarna fyllt med annat trams och vi går på olika skolor. Jag tycker att det vore kul att ses 1-2 gånger/vecka med er små filurer, jag vet inte ens om Emma kanske också tränar på Friskis? Ännu bättre isåfall.

En annan sak är att Isabelle, min syster, har (förmodligen) fått jobb som skidlärare i Hemsedal i Norge. Och jag har lust gånger tusen att åka på skidsemester i vinter, det hade varit så grymt kul! Så just nu vill jag bara att de från ica ska ringa och meddela att jag fått jobbet, jag börjar undra vad som hände med "vi hör av oss senast i mitten av nästa vecka"...!

En tredje sak är att 24 timmar om dygnet inte räcker till om jag ska fortsätta babbla här och samtidigt bli klar med min läxa så jag slänger in en bild och säger godnatt, jaa.. godnatt då!

p.s. isabelle kom hem med en mössa, (precis en sådan jag visade på bild från borås inlägget) från second hand! den måste jag haffa åt mig en dag. En lurvig sak :)

t
puss på det rätta stället
with love/josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

hm.. det var ett tag sedan jag läste din blogg. Förlåt. MEN vad kuul om du oxå kunde träna med oss. Inte för att vi har börjat men vi kan ju göra det. Det hade varit kul och bra !! :D

2008-10-05 @ 12:40:27
URL: http://joseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0