vilken konstig natt

När jag skulle cykla hem från Erica idag, rätt nyss, så sa hon "vilken jävla konstig natt det blev ändå!", haha och ja! Det var den tamigfan. Emma och Jag cyklade ut till Erica igårkväll, jag skulle sova över och det var sedan tidigare bestämt. Men så ungefär när Emma skulle åka hem så ringde Andreas och Daniel och sa att de skulle komma ut till Erica de också. Efter ett tag när Emma redan stuckit så fick vi ett sms "kom till stuttsmattan", och så gjorde vi. Där möttes vi av en rolig syn då Andeas och Daniel satt på marken brevid ett mini-plast bord och hade radat upp deras dricka och grejer och hade en.. ja picknick typ. HAHA, jag och Erica skrattade och hämtade kameran. Sen liksom gick vi in och sen liksom sov de där också. Just nu vill jag bara se bilderna från natten, de lär vara riktigt fina!

puss på det rätta stället
with love/josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0