borås

Idag var jag på anställningsintervjun för sjutton gubbar! Jag tror att det bra, jag hoppas innerligt att det gick tillräckligt bra. Just nu så känns det som att jag har berättat samma hitoria om och om igen, från studen jag gick från skolan till ica supermarket, själva intervjun och efter att det var klart, så jag orkar inte dra igenom det än en gång, faktiskt. Men goa "intervjuare" var de, hela tre stycken satt och korsförhörde mig.

På min långa håltimma hann jag med mer än att korsförhöras, jag åkte in till stan och köpte en massa saker bara hux flux! Med mig hem fick jag;
x Trippeltång från obh nordica (äntligen)
x Klänning från gina (till festen på lördag;D)
x Inpackning från pch
x Svart väst från H&M
x Armband från Gina (som en orm runt handleden)
x Mascara från masterpiece MAX
x Ankelboots från dna
x och lite annat smått!

Det är då otroligt vad man kan hitta på en håltimma (:

Imorgon blir det dessutom göteborg, javisst, sen Borås! (faaan att inte erica, emma & pecka är med)
Jag fattar typ inte alls vilken buss eller vilket tåg eller vad fan allt kostar, haha, men 8-bussen mot stan imorgon morgon vet jag, så länge är jag med på noterna. Det betyder jag att jag är sent ute (för sent ute) och borde verkligen packa typ just nu..

puss på det rätta stället
with love/josefin

ja, PUSS på det rätta stället :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0