en eftermiddag

Idag blev det fika och lite shopping i stan. Jag åkte in till stan efter skolan och mötte Caroline som letade födelsedags-present åt hennes lillasyster som fyller 15 år om 2 dar (vafan vad tider går snabbt, var inte jag 15 år nyss?). Vi letade smycken men det blev inget till lillasystern snarare till mig och Caroline. Jag köpte två ringar och ett par örhängen på Glitter, kalasfina!
Jakten fortsatter på H&M men icke, det blev ingen present, nej jag hittade ett till par örhängen när jag hjälpte Caroline leta. Vidare in på Åhlens och jag medhandlade en radig tröja med djup rygg och tillräckligt lång för leggings eller strumpbyxor under, även en kjol fick jag med mig. Saker jag kommer använda mycket - för mycket.

Sen fika med brudarna på fribergs, där kacklade vi loss om lördagskvällen och annat skoj.

puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer
Postat av: josefin

jag har ett par svarta :D vet inte om du har sätt dem. Jag har på mig dem på bilden :) <3

2008-09-16 @ 08:05:28
URL: http://joseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0