en trevlig överraskning

Idag, nyss, cyklade jag inom ica supermarket på vägen hem från skolan. Jag skulle köpa en tidning och lite godis till resan och även ta ut en tusenlapp till stand by biljetten, tåget från arlanda till centrum osv. man vet ju aldrig vad som kan hända, haha. En liten minneslapp fick jag också på köpet och se där, jag hade dubbelt så mycket mer än jag trodde. Ja faktiskt och jag som hade börjat planera att råna en bank. Så nu längtar jag ännu mer till urbanoutfitters, topshop, zara, monki och annat kalas som inte finns i Halmstad.



Malin, Erica, Josefin, Emma, Caroline - puss på er helt enkelt
Bild på mig själv, Erica & Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa du och om två veckor kommer jag upp till sthlm. :D

2008-09-03 @ 10:25:16
URL: http://joseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0