göteborg

Om allt går som det ska (vilket det MÅSTE, vi måste boka snart tjejer) så blir det Håkan Hellström konsert på fredag på hemmaplan för vår herre Håkan. Alltså en sväng inom göteborg på fredag. Vi satsar en heldag på göteborgs gator och det betyder ett topshop besök, visst hade det varit kul med ett Kate Moss plag kom jag då på. Jag kikade på hemsidan och föll åter igen (efter att sett den på ericas blogg) för koftan med hjärtan längst fram. Sött och snyggt, jag som behöver koftor så värst också. På hemsidan ser man också att koftan är lite åt den längre modellen vilket inte är helt fel.

      fin va?

Nu ska jag pensionärs-sola altanen innan jag ska bita i historia läxan. och visst hade glass varit gott, hmm.. :)
puss på det rätta stället
wit love/josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0