sena nätter och tomma glas

Då är man tillbaka i Halmstad igen efter helgen. Denna helgen har varit mycket fartfull och vansinnigt bra! Den spenderades tillsammans med Josefin, Malin, Caroline och även med Melissa de sista dagarna. Det hela började med att vi tog 8-bussen till tågstationen och inte till skolan i fredes. Som vi hade bestämt skulle vi upp till Göteborg och sedan vidare till Borås samma dygn. Så vi bokade våra biljetter på stationen och hoppade sedan på tåget en dryg halvtimme senare. Väl i Göteborg shoppade vi loss och fikade på Frank´s där vi fick en äppelpaj helt gratis, haha! Nu är jag några kläder och prylar rikare men några tusen-lappar fattigare.
Tillsisst traskade vi till ett fullsmockat Liseberg då Håkan höll konsert. Vi tjejer bestämde oss för att jag köpa oss ett åkband istället och sprang runt som galningar under de cirka 3 timmarna som var kvar av öppet tiden. Jag måste säga att Håkan var grymt snygg från högsta punkten på höjdskräcken!

modevisning som hölls i göteborg

Lördagen började i en väldigt stökig lägenhet. Vi städade duktigt, mest de andra då jag latade mig i sängen. Sedan iväg till Borås gator, även en del saker där ifrån fick följa med mig hem.

 

Borås, den första bilden är från en affär där väggarna var helt prydda med
endast örhängen, andra bilden föreställer mig själv

Sen hem och pepp med förfest som var grymt kul! Sedan fest med Melissas vänner




"NITTIOFYRA HADE JAG FAST JOBB"  med de orden avslutar jag helgen, haha!
Tack för ert sällskap, det var skitkul rent ut sagt (:

puss på det rätta stället
with love/josefin


Kommentarer
Postat av: josefin

jaa den meningen använde du väl ;) låt håkan säga det istället höhö. Tack själv gumman för ett as kalas sällskap :D pusss

2008-09-30 @ 12:53:14
URL: http://joseeefiin.blogg.se/
Postat av: Hanna

alltså du är så söööt!

2008-10-12 @ 20:42:58
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0