känn er som heroin

Jag tänker på hur ullegull mysiga ni är, och på alla rosa-lätta-moln liknande känslor jag får när jag tänker på hur fina ni är
Erica, Nicklas, Emma, Oscar, Pelle, Daniel.S, Josefin, Malin, Caroline, Ballen, Daniel.N, Marcus.J, Andreas, Theo, Max,  Melissa.
och nej vi umgås inte allihopa tillsammans mer, någonsin och aldrig igen. Men jag blir glad av er. Trotts att jag egentligen varit hur trött som helst på er ett flertal gånger och bråkat med (förmodligen) allihopa någongång så delar jag de bästa minnen tillsammans med er. Jag är mig själv i ert sällskap, kanske för att det är ni som har skapat den personen jag är idag.

Ni tjejer har en speciell plats, fan vad speciell den är.

och såklart noeline som är grym jag letar fortfarande efter nackdelar med dig
mp07c, östergårdsskolan



ett dopp i Hotel Laxens pool i ösregn på vägen hem på cykel

Kommentarer
Postat av: Erica

Aooew, fan va bra vi hade det ändå. Eller det är sjuukt bra nu med ju. Men det var speciellt innan, att kunna umgås så många och ha så sjuukt kul <3





2008-09-12 @ 14:30:11
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0