klirr i kassan

Idag, mot alla odds så ringde min telefon under den extremt sega mattelektionen och, i andra änden talade Karina om att hon ringde från ica supermarket på vallås och frågade om jag fortfarande var interesserad av ett jobb hos dem "det var jätte längesen Du sökte, jag vet inte om Du bara är intresserad av ett sommarjobb eller om du kan tänka Dig att jobba på helger och lov lite då och då?". Öh, ja!
Jag förklarade att det låter rent ut sagt skitbra, så vi bokade in en anställningsintervju nu på torsdag klockan 10:00! Ica ligger bara 10 minuter med cykel från mig och det vore ju kalas att ha ett jobb som kan bidra med lite mer stålar till min fattiga budjet.

Idag fick jag även min lönespecifikation från Pärsons (skink- och korvfabrik), det var en god och saftig summa jag ska sluka, även studiebidraget kommer att rassla in snart. oh, en shopping lista måste skrivas snarast! Erica & Josefin stan på torsdag? (;

Vi får hoppas på goda besked på torsdag, för gud vad det hade varit praktiskt. Både för att det är nära och bra med ett jobb för tusan men också att jag slipper söka nytt sommarjobb om allt funkar bra på ica (om jag får det!) eftersom jag VÄGRAR att spendera en sommar till på en illaluktande skink- och korvfabrik!

Soo, keep your fingers crossed! ;D
puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, din bajs. Vilken tur du har!

2008-09-23 @ 22:16:58
URL: http://eriiican.blogg.se/
Postat av: Anonym

dude i'm on!!!

jag är jätte glad för din skull!! :D

den säljs för typ 80 kr.

puss love

2008-09-24 @ 12:20:54
Postat av: Anonym

frakten var inte alls dyr,jag beställde dem från josefsson. .i'm on på tordag. Den säljs för typ 80 kr :D

2008-09-24 @ 12:22:30
URL: http://joseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0