ladybird




Nog ingen mer än jag som tycker att det är så kul när man endast ser nyckelpigan i siluett på den ena bilden, hur hon ser så ynka liten ut men ändå stor och helt uppe i ett enormt project att ta sig dit hon ska.
Lilla nyckelpigan ser bara så söt ut, som att hon är ute på färd, fallera! :P En liten själ i färd uppe i egna tankar, gud ibland har jag för stor fantasi, haha. Men snyggt hur skärpan ändrats från huset till nyckelpigan och tvärtom. Nej, jag ska nog skriva en barnbok om denna nyckelpigan eller något, som endast jag får läsa eftersom jag misstänker att ingen förstår vad jag svamlar om.

puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag köpte inte dem skorna på Bianco, jag köpte ett par andra hos Scorett. De är snyggare och jag är kär i dem :D puss

2008-10-01 @ 10:23:50
URL: http://joseeefiin.blogg.se/
Postat av: caroline

HAHA, jag älskar de bilderna!

2008-10-02 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0