rip it up, yeah

Jag hatar höst, läs det igen och låt mig understryka - jag hatar höst.
Vår himmel har blivit färglös och föränderligt grå. Vars vår vardag är fullspäckad med kyla och fula vinterjackor och ständigt rinnande näsor. Med en dagordning att vakna och gå i skolan för att senare komma hem och läsa på alla läxor som blivit utdelade. Jag saknar abition och motivation.
För att kunna följa ett mönster måste jag först komma in i det, i år hann jag aldrig komma in i det och jag har redan halkat efter. Jag har kommit  på att det är dags för "skriva-listor-tid", för att få en överblick och någonstans att börja som jag skrev i inlägget "hela veckan blev en helg".
Just igår när jag pluggade psykologi med mamsen och kände vad tråkigt jag hade det, fick jag ett sms, från Melissa! Som har bosatt sig i Borås. Det bjuds på fest om 2 veckor (inte denna helgen utan nästa) och jag, tillsammans med brudarna åker upp dit och hälsar på och ska bo i hennes lägenhet. Vi ska såklart också kalasa som bäst. Perfekt, nu har jag något att se fram emot! Precis vad man behöver.
Denna helgen ska jag ta mig i kragen och rycka upp mig och måla blommor runt allt jag ser. Allt är lätt bara man kan det, och jag ska lära mig.

Kortsagt; fan vad kul det kommer bli! (vi får mog klara oss utan Emma & Erica (!!!!!) för Emma ska spela match och jobba och Erica den filuren ska på semester, men en annan gång)

puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0