smashing news



När, efter år av tjatande, man hör ordet från daddys mun säga "we will deffently go to England for christmas this year" blir man inget annat än glad. Att några gratis fotbollsmatch-biljetter från min farbror hade ett finger med i spelet gör faktiskt inte så mycket, haha. Snarare kul om man får hänga med, stämningen är grym i engelska fotbolls ligor - GRYM!
Dessutom ser man på en Machael Moore film på tv och bilder från Frankrike visas och jag gör mina ljud som kommer av ren reflex när något bra visas eller syns om Frankrike, i stil med: åååååååh, mmmm, koooolllla, fiiiint, mmmm. Så säger far min då att, vi kanske borde palla oss ner till Frankrike eftersom jag tjatar så förbaskat om landet och alla mina tjusiga planer.
Va, hörde jag rätt frågade jag.
Svaret var; yes, france is a nice country, but the bad thing is that it's full of frensh.

Det vore så bäst att dra till Paris med mina brudar eller någon av dem för guds skull och åka eventullt till södra Franrike till somarn, oh. Men fixat och paxat är England x-mas of 2008, YES!

puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Ellerhur! De ska ha varit med om några festivaler då och då.

2008-09-18 @ 22:48:18
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, så kul. du vet om att jag lätt hänger med om vi ska till France. Älsklingsland :D <3

2008-09-20 @ 10:43:09
URL: http://joseeefiin.blogg.se/
Postat av: caroline

jag följer med vart som hellst! haha <3

2008-09-21 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0