det var en bra tanke

Igår var det tänkt att jag skulle städa och eventuellt börja packa lite till Sthlm (som förövrigt är bokat!!!!!) I all fart och ståhej så hittade jag min kamera under ett lass med kläder. Med de sista batterierna började jag fota runt i mitt rum, även jag fastade på bild en gång eller fler.

r. 
Svårt att välja vad som får följa med till huvudstaden


Och nu ingen förvånade news flash för de som känner mig - jag städade aldrig klart mitt rum.
Jag bra allt hopplös med det dära, skärpning. Jag får städa ikväll ist, eller kanske imorgon..

puss på det rätta stället
with love/josefin

Kommentarer
Postat av: Erica

Min skjorta på bilden din bajs? ;D

2008-09-04 @ 10:06:44
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0