lovers are lonley





Varför blir det alltid såhär när jag ska städa? Jag börjar med att försöka rensa upp på mitt skrivbord som är fullsmockat med kläder och annat bråte. Under, eller mitt bland det stora berget hittar jag min kamera. Så vipps, sen måååste jag ju bara lägga in skiten på datorn också, sen liksom hamnar jag där...

Jag har sagt det innan och säger det igen - jag är hopplös på att städa. Jag får helt enkelt gifta mig rikt och anställa städiskor när jag flyttat hemifrån, eller ha en väldigt renlig room-mate eller man. Men om planerna går som förhoppningarna så kommer jag & Erica en dag att dela lägenhet och jag känner Erica, hon är minst lika hopplös som jag. Haha, hopplöst läge helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vill inte ens föreställa mig hur den kommer se ut xD

2008-09-23 @ 22:17:29
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0