Jag vill ha grått?

Idag var det yrkesmässa på sannarpsgymnasiet. Kattegatt- sture- och sannarpselever delade korridorer en hel förmiddag. Det var underbart med mångfald. Alla esteter från sture, killar från kattegatt och oss sannarpare. Sture eleverna gav färg till Sannarps trista väggar och tillsammans med Kattegatt och Sannarp skapades en lätt och lagom match, en bra blanding med alla personligheter tillsammans. Jag hatar att det ska vara såna extrema skillnader mellan de tre största gymnasieskolorna i Halmstad. Varför ska det vara svart eller vitt jag vill ha en blandning.. jag vill ha grått?

Kommentarer
Postat av: caroline

jag håller med som fan!

2009-04-22 @ 16:16:07
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0